Keinginans (Tag)

1. At what age do you wish to marry?
Dulu sih pengennya udah merit di umur 25 tahun. Tapi tertunda 2 taon. Baru merit di umur 27 tahun.

2. If u can turn into anything, what do you wish u can turn into?
Ga kepikiran pengen jadi apa.

3. If u were stranded on desert island, who are 3 blog buddies u would take with u?
Kalo gue sampe nyasar ya? Gue ajak semua yang ada di blogroll dong biar rame.

4. Where is the place you want to go most?
Pengen ke Amrik dan Paris utk ketemu sm ie2 gue yg udah pisah sejak kejadian Mei 98.

5. If you have one dream to come true, what would it be?
Pengen mama masih hidup dan sehat walafiat. Biar Dhika kenal sama Ama-nya.

6. Who is in your mind right now?
Tentu saja Dhika.

7. What are you afraid to lose the most right now?
Dhika dan papanya.

8. Do you want your first girl a girl or a boy? why?
Pengennya cowok. Biar bisa melindungi adek2nya.

9. If you meet someone u love, will u confess to him/her?
Ga bakal. Kan ikke cewek pemalu. hihihi

10. List out three good things the person who tagged you
Ini siapa yg ngetag gue? Rasanya byk yg ngetag. Tapi berhubung nama gue sampe disebutin di blognya Olla, jadi gue anggap Olla yg ngetag gue deh.
– cantik.
– pinter dandan.
– berbakat bgt di dunia entertainment.

11. What colour do you like? why?
gue suka semua warna.

12. What type of person do you hate the most?
yang sombong, rasis, egois, intinya orang yg ga menghargai orang lain.

13. What would you do if u won a million dollar?
Tentunya pertama…beli rumah yang gue impi2kan. hehe Kemudian sisanya buat usaha dan tabungan pendidikan Dhika. Oiya satu lagi jalan2 keliling dunia.

14. What is your ambition?
Jadi mama yang sukses di rumah dan di kantor.

15. What you wanna be after you’re dead?
Jadi malaikat biar bisa melindungi Dhika terus.

16. If u have a chance, which part of your character would you like to change?
Introvert

17. What would you most achieve right now?
Pengen beli rumah impian

18. What do you think the most important thing in your life?
Dhika

19. If there’s one thing in your life you want to do but yet unable to, what would it be?
Berhenti kerja utk jadi FTM sambil berbisnis di rumah

20. Among all the question asked, which one do you like most?
no 13. Ngebayangin dapat duit 1 juta dollar bo. hehe

4 thoughts on “Keinginans (Tag)

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s